ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

تعویض لنت های خارجی و داخلی با بالاترین کیفیت را دارا می باشد .

  • ۰
  • ۰

علائم شما به پدهای ترمز جدید احتیاج دارد

چندین شاخص وجود دارد که به شما امکان می دهد تا لنت های ترمز خود را بررسی کنید تا ببینید که آیا آنها به تعویض نیاز دارند:

فشردن سر و صدا هنگام رانندگی که هنگام فشار دادن ترمزها به طور موقت از بین می رود: این می تواند یک علامت هشدار دهنده از نشانگر سایش در مورد ضخامت پدهای شما باشد.

صدا در هنگام ترمز: این می تواند نشان دهد که لبه فلزی پد شما در حال مالش روتورهای شما است.

صدا در هنگام ترمز: این می تواند نشان دهد که پد کاملاً فرسوده است و دیسک و کولیپ شما در حال مالش استدر صورت بروز این موارد ، فقط بیش از پد شما به تعویض نیاز دارد.

هنگام فشار دادن یا رها کردن پدال ترمز ، سر و صدا روی آن فشار می آورد: این می تواند علامتی باشد که پد های شما در حال چرخش هستند.

تأخیر در زمان توقف (محو شدن ترمز): این می تواند ناشی از الگوهای طولانی مدت رانندگی باشد که به طور عادی ترمزهای شما را بیش از حد گرم می کند ، مانند اغلب ترمز کردن برای مدت طولانی هنگام سفر به سرازیری.

هنگام ترمز بینی خودرو به یک طرف کشیده می شود: این می تواند علامتی باشد که لنت های ترمز شما به طور ناموزونی پوشیده شده است.

هنگام ترمز لرزش پدال: این می تواند نشان دهد که رزین اتصال در لنت های ترمز شما داغ شده و به طور ناموزون بر روی دیسک های شما (لعاب) آغشته شده است.

لنت های ترمز خیلی نازک به نظر می رسند: اگر قسمت بیرون قابل مشاهده لنت های شما کمتر از یک چهارم اینچ ضخامت داشته باشد ، خیلی نازک می شوند.

روتور شیارهای عمیق را نشان می دهد: این علامتی است که باید پدهای شما تعویض شود و روتورهای شما نیز ممکن است نیاز به تعویض یا چرخش داشته باشند.

 لنت ترمز

انواع مختلفی از لنت های ترمز وجود دارد که از زمان تعویض لنت های آزبست استفاده شده است:

غیر آزبستو آلی
اولین جایگزین برای لنتهای آزبستن ، پدهای ساخته شده از مواد آلی مانند کربن ، لاستیک و شیشه بوداین مزیت ها ارزان بودن و ساکت بودن هستند اما به راحتی گرم می شوند و سریع فرسوده می شوند و همچنین باعث می شوند پدال شما احساس کثیفی کند.

نیمه فلزی
این لنت ها دارای فلزاتی مانند آهن ، فولاد و مس هستند که در مواد اصطکاک آنها گنجانیده شده استآنها می توانند گرما را بهتر از لنت های ارگانیک تحمل کنند ، احساس سفت تر کنند ، عملکرد بهتری داشته و نسبتاً ارزان قیمت هستند ، اما همچنین به یک دوره شکست نیاز دارند ، گرد و غبار ترمز تولید می کنند و پر سر و صدا هستند.

مواد آلی غیر آزبست کم فلزی (NAO)
این مواد آلی را با مقدار کمی از فلز مخلوط شده ترکیب می کنند. آنها می توانند گرما را بهتر از لنتهای کاملاً ارگانیک تحمل کرده و عملکرد بهتری داشته باشند ، بلکه باعث ایجاد گرد و غبار و سر و صدای ترمز نیز می شوند.

سرامیک
این لنت ها می توانند گرما را تحمل کنند و باعث ماندگاری بیشتر آنها می شود و باعث ایجاد گرد و غبار و صدای ترمز کمتر می شونداشکال اصلی آنها گران استهمچنین در هنگام سرماخوردگی می توانند پر سر و صدا باشند.

.

تعویض لنت ترمز من چقدر هزینه خواهد داشت؟
لنت های ترمز به خودی خود می توانند از 10 تا 100 دلار قیمت داشته باشندتعویض لنت های ترمز شما به طور متوسط ​​حدود 150 دلار در هر محور است . در صورت نیاز به تعویض سایر قسمت ها مانند کالیپر و روتور ، یک کار کامل ترمز به طور متوسط ​​500 دلار است و هزینه های آن بین 300 تا 1000 دلار است.

آیا باید خودم لنت ترمز را تعویض کنم؟
اگر تجربه مکانیکی دارید می توانید تعویض لنت ترمز را خودتان انجام دهیداگر بی تجربه هستید ، بهتر است در لنت های ترمز خود تغییر حرفه ای داشته باشید.

آیا هنگام تعویض لنت ترمز ، باید روتورهایم را چرخانده باشم؟
بهترین روش این است که هر وقت تعویض لنت های ترمز خود بچرخید ، روتورهای شما چرخانده شوداین کار باعث می شود که ساییدگی و شکستن پد شما بهینه شود بدون اینکه هزینه روتورهای جدید را برای شما هزینه کندبا این وجود ، طول عمر روتورهای شما را کوتاه می کند و باعث می شود آنها از گرمای بیش از حد و محو شدن ترمز مستعدتر شوند ، بنابراین از مبادله آن آگاه باشی


اطمینان از اینکه لنت های ترمز شما در وضعیت کار مناسبی قرار دارند و جایگزین کردن آنها در زمان مناسب ، در دراز مدت صرفه جویی در هزینه شما نخواهد کردهمچنین می تواند وسیله نقلیه یا حتی جان شما را در اثر تصادف نجات دهداما چگونه می دانید چه موقع پدهای ترمز خود را تعویض کنید؟ لنت ترمز برای چیست؟ بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه تعویض لنت های ترمز در وسیله نقلیه خود بپردازیم

لنت ترمز چیست؟

لنت های ترمز بخش مهمی از سیستم ترمز وسیله نقلیه شما هستندآنها بین کفش ترمز شما (بخشی که پایین می آید ، چرخش لاستیک را کاهش می دهد) و طبل ترمز شما قرار می گیرندبدون عملکرد لنت های ترمز ، سایر عناصر وسیله نقلیه شما مانند دیسک ها ، روتورها و کالیپر ها شروع به فرسودگی می کنندنگه داشتن لنت های ترمز موثر برای جلوگیری از تعمیرات   به همین دلیل مهم است که بتوانید چه زمانی تعویض پدهای ترمز قدیمی خودرو خود را تعیین کنید.

چه اتفاقی می افتد وقتی که لنت های ترمز پایین می روند؟

هر بار ترمز وسیله نقلیه خود را درگیر می کنید ، باعث می شوید که دقایقی سایش و پارگی بر روی لنت های ترمز شما ایجاد شودبرای هر نوع لنت ترمز ، سرامیکی ، آلی و فلزی ، این اصطکاک باعث می شود مقادیر کمی از پوشش محافظ به دور از لنت ترمز باشدبا گذشت زمان ، این وخیم شدن شروع به افزودن می کند: هرچه لنت های ترمز شما نازک تر و نازک تر می شوند ، در نهایت به جایی می رسند که باید تعویض شونددر اینجا چند نشانه وجود دارد که می توانید بدنبال تعویض لنت های ترمز بدانید:

1. صداهای فشردن یا پیچاندن

به طور کلی ، اولین نشانه ای که هر راننده متوجه آن می شود صدای فشار ، صدای جیغ زدن یا صدای ناله کردن هنگام ترمز استاین صدا توسط یک نشانگر کوچک فلزی فلزی که فقط در این منظور در لنت ترمز شما تعبیه شده است ایجاد می شودوقتی مرتباً هنگام ترمزگیری آن را می شنوید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که خودروی خود را برای معاینه به متخصص ترمز بکشید.

هنگامی که ترمزها در معرض شرایط مرطوب و مرطوب قرار بگیرند ، مانند بعد از طوفان باران ، یک لایه نازک از گرد و غبار می تواند روی لنت های ترمز شکل بگیرد و هنگام ترمز گرفتن صدای خراش بسیار مشابهی ایجاد کنداگر یک صدا بعد از اولین دفعات استفاده از ترمزهای خود ناپدید شد ، این نشانگر خوبی است که فقط کمی زنگ زدگی روی لنت ترمز ساخته شده است و نیازی به تعویض لنت ترمز نیست.

2. کمتر از یک چهارم اینچ لنت ترمز

همچنین می توانید به صورت بصری لنت های ترمز خود را بازرسی کنید تا بدانید آیا زمان تعویض آنها وجود دارد یا خیربه پره های تایر خود نگاهی بیندازید و باید پد ترمز خود را در مقابل روتور ترمز خود فشرده کنیداگر پد ضخامت آن کمتر از ¼ اینچ (حدود 3 میلی متر) باشد ، باید بررسی کنید که ترمزهای خود را بازرسی کنید ، به خصوص اگر مدت زمان طولانی از آخرین بازرسی شما گذشته باشد.

3. سنگ زنی و رشد زیاد فلزی

اگر صدایی عمیق و کم شنیده اید که به نظر می رسد مانند سنگ زنی فلز یا صدای خنده بلند است ، این می تواند نشانه این باشد که نه تنها لنت های ترمز شما از بین رفته اند بلکه دیسک های ترمز و کالیپرهای شما نیز در تماس هستنداز آنجا که این فلز در تماس با فلز خیلی سریع می تواند باعث آسیب بیشتر در سیستم ترمز شما شود ، باید در صورت شنیدن این نوع سر و صدا ، وسایل نقلیه خود را در اسرع وقت به یک سرویس سرویس رسانده و وارد کنید.

4- چراغ های نشانگر

برخی از وسایل نقلیه دارای چراغ نشانگر در داشبورد هستند که هنگام زمان تعویض لنت های ترمز ، سیگنال می گیردکتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید تا ببینید آیا وسیله نقلیه شما مجهز به سیستم هشدار پایین پد است یا خیربه یاد داشته باشید که اگر چراغ روشن شود ، باید مکانیک خود را تعویض سنسورهای نوری و همچنین لنت های ترمز کنید.

خرید لنت ترمز

به طور کلی تصور می شود که لنت های ترمز از هر مکانی بین 30،000-35،000 مایل خوب باشندبا این حال ، پاسخ واقعی به مدت طولانی ماندگاری لنت های ترمز از وسیله نقلیه به وسیله نقلیه و از راننده به راننده متفاوت خواهد بودبه عنوان مثال ، اگر تمایل دارید بیشتر اوقات در مناطق شهری یا ترافیک سنگین مسافر رانندگی کنید ، بیشتر از کسی که در مناطق روستایی یا بزرگراه ها رانندگی می کند ، ترمزهای خود را خیلی بیشتر درگیر می کنیدبرخی از افراد همچنین تمایل به "سوار کردن ترمز" دارند ، به این معنی که ترمزهای آنها را معمولاً بیشتر از سایر رانندگان فشار داده و فشار می آورند و باعث می شود لنت ترمز سریعتر از بین برود.

با کمی توجه و پیش بینی ، می توان به راحتی می دانید چه موقع پدهای ترمز را در وسیله نقلیه خود تعویض کنید.

قیمت های لنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی