ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

تعویض لنت های خارجی و داخلی با بالاترین کیفیت را دارا می باشد .

  • ۰
  • ۰

لنت ترمز

لنت ترمز خودرو    cool  یکی از قطعات مصرفی در خودرو می باشد که در سیستم ترمز اهمیت زیادی دارد و با به وجود آوردن اصطکاک با دیسک چرخ باعث توقف ماشین می شود. اگر به علائم تعویض لنت ترمز توجه کنید، براحتی می توانید از تصادفات احتمالی جلوگیری کنید. برخی از علائم واضح تعویض لنت ترمز شامل روشن شدن چراغ ترمز و یا نیاز به طی کردن مسافت بیشتر برای توقف کامل خودرو است که باید به آن توجه نمود.

 

خرید لنت ترمز

از آنجایی که لنت ترمز یکی از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود، استفاده از انواع مناسب و با کیفیت آن تاثیر زیادی در یک رانندگی مطمئن، ایمن و بدون آسیب احتمالی دارد. در نتیجه انتخاب نوع مرغوب آن و همچنین تعویض به موقع از اهمیت زیادی برخوردار است. 
برای خرید لنت ترمز خوب بهتر است به این فاکتورها توجه کنید:

زمان تعویض لنت ترمز

اگر هر کدام از این عیوب را مشاهده کردید، نسبت به تعویض لنت ترمز ماشین اقدام کنید: 

• شنیدن صدای عجیب در هنگام ترمز گرفتن

• اختلال در کنترل خودرو هنگام پیچیدن

• لرزش پدال ترمز

• چرب شدن لنت به دلیل نشتی روغن

• کاهش ضخامت گوشته لنت ترمز به دلیل ساییدگی بیش از حد 

• تغییر شکل لنت ترمز به دلیل استفاده بیش از حد

 

جنس لنت ترمز

در گذشته برای تولید لنت ترمز از ماده ای به نام آزبست استفاده می شد که سرطان زا بود. اگرچه امروزه دیگر از این ماده استفاده نمی شود ولی بهتر است از عدم وجود آن در لنت ترمز مطمئن شوید.

 

 

 انواع لنت ترمز خودرو

بطور کلی لنت ها به دو دسته کلی تقسیم می شود:

لنت ترمز دیسکی: در این نوع لنت ترمز اصطکاک حاصل از فشار روغن بین لنت و دیسک، سبب ایستادن اتومبیل می شود. این نوع لنت کمترین آسیب به دیسک ترمز را وارد می کند و معمولا بعنوان لنت ترمز جلو استفاده می شود.

لنت ترمز کاسه ای: لنت ترمز کاسه ای یا کفشکی قوی تر از لنت دیسکی هستند و اصطکاک بیشتری نیز تولید می کنند و بعنوان لنت ترمز عقب تعبیه می شوند تا خودرو در هنگام ترمزهای شدید تعادل خود را از دست ندهد.

 

انواع جنس لنت ترمز

لنت ترمز ارگانیک: این نوع لنت ها بدلیل ساختار نرمشان بسیار بی صدا کار می کنند و در خودروهای جدید و ماشین های صنعتی استفاده می شود. لنت ترمزهای ارگانیک بدلیل گیرایی بالا و نرم بودنشان، عمر کوتاهی دارند و انتخاب مناسبی برای خودروهای پر تردد در ترافیک شهری نیست.
لنت ترمز سرامیکی: که از مواد ارگانیک و سرامیکی به اندازه مناسب ساخته می شود و بیشتر در اتومبیل های مسابقه ای مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کم صدا می باشند.

لنت ترمز نیمه فلز: جز مرسوم ترین لنت های مورد استفاده در خودروهای سواری می باشند که از مقادیر زیادی گرافیت بهره گرفته است. از آنجایی که این نوع لنت ها در دماهای بالا به خوبی عمل می کنند، عمر بالایی دارند و برای بیشتر مصرف کنندگان توجیه اقتصادی دارند.

لنت ترمز با فلز کم: که ۲۰% وزنشان از فلز و باقی از مواد ارگانیک و غیر ارگانیک تشکیل شده و بیشتر در خودروهای لوکس استفاده می شوند. 

 

قیمت های لنت ترمز

از بهترین برندهای لنت ترمز که در بازار به فروش می رسد می توان به پارس و تکستار اشاره کرد که تولیدکننده لنت برای انواع خودرو از جمله پراید، تیبا، سمند، زانتیا،  پژو و ۲۰۶ می باشند. خرید اینترنتی بعنوان یک روش مناسب برای صرفه جویی در زمان و هزینه توصیه می شود. با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می توانید لنت ترمز با مارک مورد نظر خود را با قیمت مناسب از بین نمونه های مختلف جستجو کرده و بهترین مدل را انتخاب کنید و از خرید خود مطمئن باشید.

برای خرید لنت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت بر روی لینک بزنید . cool

https://boksell.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی