ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

ارائه انواع لنت با کیفیت

انواع لنت های خارجی و داخلی برای انواع ماشین های داخلی و خارجی را دارا می باشد .

تعویض لنت های خارجی و داخلی با بالاترین کیفیت را دارا می باشد .

  • ۰
  • ۰

بیوک

  • سال فعالیت: ۱۳ ماه می‌سال ۱۹۰۳ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: دیترویت
  • موسس: دیوید دانبار بیوک (David Dunbar Buick)

بیوک نیز یکی دیگر از برند‌های آمریکایی است که این برند را با خودرو‌های لوکس و لاکچری که تولید می‌کند می‌شناسیم، این برند قدیمی و کلاسیک دستی در ساخت شاسی‌بلند‌های کم‌مصرف دارد و در این زمینه می‌توان به بیوک انکور ۲۰۱۳ اشاره کرد که محبوبیت این خودرو ادامه ساخت شاسی‌بلند‌های بیوک را تضمین کرد. اگر سن و‌سالی از شما گذشته باشد و علاقه‌مند به خودرو هستید، حتماً خاطره‌های خوشی با بیوک‌های قدیمی و کلاسیک نیز دارید.

 

جی. ام. سی

 

  • سال فعالیت: ۱۹۰۱ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: دیترویت
  • موسس: ویلیام. سی دورانت

جی. ام. سی واحدی از جنرال موتورز به‌حساب می‌آید و پیکاپ‌های این برند در تمام دنیا طرفدار دارند. این برند ید طولایی در ساخت شاسی‌بلند‌های کامپکت و کراس اوور دارد و که در این زمینه می‌توان به جی. ام. سی‌ترین (GMC Terrain) اشاره کرد.

 

فورد

 

  • سال فعالیت: ۱۹۰۳ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: دِربورن (dearborn) واقع در ایالت میشیگان
  • مؤسس: هنری فورد

در این قسمت به شناخته‌شده‌ترین برند آمریکایی رسیدیم که تاسیس آن به اوایل قرن بیستم میلادی باز می‌گردد و مؤسس آن کسی نیست به‌غیر از هنری فورد معروف. اگر زندگینامه هِنری فورد را مطالعه کرده باشید حتماً در جریان هستید که جناب فورد نقش مهمی در شکل‌گیری صنعت خودروسازی داشت و دستاورد‌های او دیگر صنایع مهم آمریکا را نیز تحت‌تاثیر قرار داد. وی در صنعت خودروسازی انقلابی به‌پا کرد و فرآیند ساخت خودکار خودرو و تولید انبوه اتومبیل‌ها را می‌توان تنها یکی از دستاورد‌های فورد نام برد.

خودرو‌های مختلفی در زیر مجموعه برند‌های فورد تولید می‌شود که بیشتر این خودرو‌ها را در بازار با همان برند فورد می‌شناسیم و برند اشرافی و لاکچری لینکلن نیز در زیرمجموعه فورد قرار دارد.

خودرو‌های فورد از دیرباز تاکنون به‌عنوان قابل‌اعتماد‌ترین خودرو‌های آمریکایی شناخته می‌شوند و به همین دلیل در بازار آمریکا و بازار‌های جهانی این خودرو‌ها فروش چشمگیری دارند. این روز‌ها در گوشه و کنار دنیا کارخانه‌های تولید خودرو‌های فورد قرار دارد و گذشت سال‌ها نه‌تن‌ها از محبوبیت فورد کم نکرده است بلکه این برند آمریکایی همیشه در حال پیشرفت بوده است.

در میان دسته‌بندی خودرو‌ها نیز خودرویی نیست که فورد تولید نکند و تخصص ویژه‌ای در ساخت کرا‌س‌اوور، شاسی‌بلند، پیکاپ و خودرو‌های هیبریدی دارد. این امر باعث شد تا در سال ۲۰۱۳، برند فورد به‌عنوان بهترین فروشنده خودرو‌های کوچک در دنیا شناخته شود. این برند در سال ۲۰۱۳ در آمریکا در جایگاه پنجم خودروسازان پرفروش قرار گرفت. این خودرو‌ها در کنار آمریکا، در کشور‌های آسیایی و به‌خصوص چین نیز طرفداران زیادی دارند.

لینکلن

 

همان‌گونه که اشاره کردیم این برند در زیرمجموعه برند معظم فورد قرار دارد و با هدف تمرکز در ساخت خودرو‌های لوکس و اشرافی فعالیت می‌کند. به‌همین دلیل نیز برند لینکلن طرفداران زیادی پیدا کرد و توانست در سال ۲۰۱۴ چیزی حدود ۲۱ درصد افزایش فروش داشته باشد. خودرو‌های ساخت دست لینکلن در چین نیز هواداران زیادی دارد و مدل‌های سدان این برند نقش مهمی در افزایش فروش لینکلن داشته‌اند.

خودرو‌های ساخت دست برند لیکلن به‌لحاظ فنی شانه‌به‌شانه برند کادیلاک شناخته می‌شوند و عملاً می‌توان گفت این دو برند نبض بازار خودرو‌های آمریکایی را در اختیار دارند.

فورد موستانگ

 

فورد برای اینکه در بازار خودرو‌های عضله‌ای، رقیب مطرحی برای کامارو داشته باشد خودروی فورد موستانگ را روانه بازار کرد. این خودرو محبوبیت زیادی در بازار پیدا کرد و این روز‌ها نه تنها در آمریکا، بلکه در دیگر کشور‌ها نیز فورد موستانگ یکی از شناخته‌شده‌ترین خودرو‌های عضله‌ای آمریکایی به‌حساب می‌آید. در این زمینه می‌توان به فورد موستانگ ۲۰۱۵ اشاره کرد که به‌لحاظ طراحی نسبت به مدل‌های قبل، جوان‌پسند‌تر ساخته شده بود و بهینه‌سازی‌هایی که در این خودرو شاهد بودیم باعث شد تا آمار فروش فورد موستانگ افزایش پیدا کند.

 

کرایسلر

 

  • سال فعالیت: ۱۹۲۵ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: آبُرون هیلز (Auburn Hills)، ایالت میشیگان
  • موسس: والتر کرایسلر (Walter Chrysler)

اگر از علاقه‌مندان دوآتشه برند‌های خودروساز آمریکایی باشید حتماً در جریان هستید که کرایسلر توسط برند ایتالیایی فیات خریداری شده است، اما از آنجایی که نزدیک به یک قرن، این برند خودروساز مشغول به ساخت خودرو‌های آمریکایی بود، کرایسلر را در فهرست بزرگان صنعت خودروسازی آمریکا قرار می‌دهیم.

از زمان ایجاد برند کرایسلر تاکنون تغییرات زیادی را در این برند و خودرو‌هایی که کرایسلر تولید می‌کند شاهد بوده‌ایم و این برند ورشکستگی بزرگی را تحمل کرد و چندین بار نیز میان شرکت‌های بزرگ خودروساز دست‌به‌دست شد تا اینکه در نهایت در سال ۲۰۱۴، فیات برند کرایسلر را خریداری کرد و از قرار معلوم کرایسلر دوران رکود را پشت‌سر گذاشته است و در آگوست سال ۲۰۱۴ گزارش‌هایی را مبنی بر افزایش بیست‌درصدی فروش خودرو‌های کرایسلر شاهد بودیم.

کارشناسان صنعت خودرو، دلیل افزایش فروش کرایسلر را در تمرکز این برند به ساخت خودرو‌های سدان لاکچری می‌دانند و سدان‌های بزرگ کرایسلر در میان بهترین سدان‌های آمریکایی شناخته می‌شوند

پانوز ال. ال. سی (Panoz LLC)

 

  • سال فعالیت: ۱۹۸۹ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: برازِلتون (Braselton)، ایالت جورجیا
  • موسس: دَن پانوز (Dan Panoz)

این برند تمرکز ویژه‌ای در ساخت خودرو‌های اسپرت و ورزشی دارد و رودستر‌هایی (Roadster) که «پانوز ال. ال. سی» می‌سازد در گروه خودرو‌های اسپرت بسیار لوکس و شیک قرار می‌گیرند. برند «پانوز ال. ال. سی» در کنار ساخت این رودستر‌ها علاقه‌ای به ساخت خودرو‌های لوکس و اشرافی هم دارد و چند مدل خودروی اشرافی نیز در میان تولیدات «پانوز ال. ال. سی» به‌چشم می‌خورد.

 

زیمر

 

  • سال فعالیت: ۱۹۸۷ تاکنون
  • مقر دفتر مرکزی: سیراکیوز (Syracuse)، در ایالت نیویورک
  • موسس‌: پاول زیمر (Paul Zimmer)

برند زیمر از آن دسته برند‌هایی است که دست از سر خودرو‌های قدیمی بر نمی‌دارد و علاقه زیادی به ساخت خودرو‌هایی با حال‌و‌هوای قدیمی و کلاسیک دارد. برند خودروسازی «زیمر» (Zimmer)، در اوایل دهه ۸۰ میلادی طرفداران زیادی داشت، اما کاسبی این برند در سال ۱۹۸۸ از تب‌و‌تاب افتاد و شاهد ورشکستگی برند «زیمر» بودیم.

در نتیجه حقوق قانونی این شرکت به «آرت زیمِر» (Art Zimmer) فروخته شد و از آن زمان تاکنون برند «زیمر» همچنان به فروش خودرو‌های کلاسیک ادامه می‌دهد.

تمام برند‌هایی که تاکنون از آن‌ها نام بردیم همچنان در صنعت خودروسازی آمریکا فعال هستند، اما اکنون که به پایان فهرست برند‌های معروف سلاطین خودروساز آمریکایی نزدیک می‌شویم، جا دارد به برند‌هایی اشاره کنیم که از پایان فعالیت آن‌ها سال‌ها می‌گذرد، اما به‌رغم اینکه این شرکت‌ها دیگر فعالیت ندارند، اما قسمتی از تاریخ خودروسازی آمریکا به‌حساب می‌آیند و خالی از لطف نیست اگر در ادامه اشاره‌ای به آن‌ها داشته باشیم.

 

آستین کارز کمپانی (Austin Cars Company)

 

  • سال فعالیت: ۱۹۲۹ تا ‍۱۹۴۶
  • مقر دفتر مرکزی: باتلِر (Butler)، پنسیلوانیا
  • شرکت مادر: استاندارد استیل کار کمپانی (Standard Steel Car Company)

این برند شروع بسیار امیدوار کننده‌ای داشت و خودرو‌های جیپ و رودستر را تحت نظارت برند انگلیسی استون مارتین تولید می‌کرد. اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، برند «آستین کارز کمپانی» پس از مدتی فعالیت، دچار ورشکستگی شد و دیگر قادر به تولید خودرو نبود، در نتیجه این برند پس از ۱۷ سال با دنیای تولید خودرو خداحافظی کرد.

پِرسون

 

  • سال فعالیت: ۱۹۰۱ تا ۱۹۲۶
  • مقر دفتر مرکزی: کوکومو (Kokomo)، ایالت ایندیانا
  • موسس: ادگار اپرسون (Edgar Apperson)، اِلمر اپرسون (Elmer Apperson) و هاینز اپرسون (Haynes-Apperson)

همان‌گونه که از نام موسسان این برند پیدا است، توسط ۳ برادر آمریکایی راه‌اندازی شد و در دهه ۱۹۱۰ میلادی یکی از معروف‌ترین برند‌های خودروسازی در آمریکا به‌حساب می‌آمد. این برند نوآوری‌های زیادی در ساخت خودرو داشت و اولین مدلی که توسط برند «اپرسون» ساخته شده بود در بازار با نام تجاری «اپرسون تورینگ کار»، (Apperson Touring Car) شناخته می‌شد و این خودرو در بازار آن زمان چیزی حدود ۶ هزار دلار قیمت داشت.

 

بِیکِر موتور ویهایکِلز (Baker Motor Vehicles)

 

  • سال فعالیت: ۱۸۹۹ تا ۱۹۱۴
  • مقر دفتر مرکزی: کلیولند (Cleveland)، ایالت اوهایو

جالب است بدانید حدود یک قرن پیش خودرو‌های الکتریکی ساخته می‌شد و برند «بیکر موتور ویهایکلز» با کمک فلز برنج خودرو‌های الکتریکی خاصی را در آن زمان تولید می‌کرد. اولین خودروی تولیدی این برند در سال ۱۹۰۳ روانه بازار شد و این خودرو حتی به میان خودرو‌های کاخ سفید نیز راه پیدا کرد.

اوضاع برای «بیکر موتور ویهایکلز» به‌خوبی پیش نرفت و این برند نتوانست با تولیدات دیگر برند‌های خودروساز رقابت کند و از گردونه صنعت خودروسازی آمریکا حذف شد.

 

بیدل موتور کار کمپانی (Biddle Motor Car Company)

 

  • سال فعالیت: ۱۹۱۵ تا ۱۹۲۲
  • مقر دفتر مرکزی: فیلادفلیا، پنسیلوانیا
  • شرکت مادر: رالستون بیدل (Ralston Biddle)

این برند به‌عنوان اولین برند آمریکایی شناخته می‌شود که در ساخت خودرو‌های خود از دو لاستیک در هر چرخ، در کنار هم استفاده کرد. این برند نوآوری‌های زیادی در ساخت خودرو داشت و تولید رادیاتور‌های «وی» (V) شکل، صفحه فلزی مخصوص لوگوی سازنده خودرو و سپر‌های زاویه دار برای چرخ‌های خودرو را می‌توان از نوآوری‌هایی دانست که «بیدل موتور کار کمپانی» به صنعت خودروسازی عرضه کرد.

برند «بیدل موتور کار کمپانی» نتوانست پا‌به‌پای غول‌های خودروساز حرکت کند و زمانی که تولید خودرو به حالت انبوه رسید، این برند از چرخه رقابت خارج شد.

در این قسمت به پایان فهرست خودروسازان معروف آمریکایی رسیدیم، از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات جالبی از این برند‌های خودروساز دارید یا علاقه‌مند خودرو‌های آمریکایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات مفید خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • mashin tehrani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی